Jak reklamować swój sklep w outdoorze?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. W celu przyciągnięcia nowych klientów do sklepu warto stosować takie narzędzia, które skutecznie zwrócą ich uwagę. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności oraz grupy docelowej, różnić będzie się sposób promocji.

Ścianki Pop Up – gdzie wykorzystywać?

Otwarcie sklepu nie jest jeszcze gwarancją sukcesu. Obecnie bardzo ważne jest przede wszystkim dotarcie do potencjalnych klientów określonych produktów czy usług. Wbrew pozorom wcale nie jest to proste, ponieważ konkurencja zazwyczaj jest bardzo duża. Sklep z najróżniejszymi produktami można promować w tradycyjny sposób, na przykład korzystając z reklamy outdoorowej. Ta forma reklamy jest jedną z najbardziej powszechnych, którą wykorzystują zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa. Jej celem jest dotarcie do konsumentów poza miejscem zamieszkania. Oznacza to, że wszelkie nośniki, takie jak np. billboardy czy ścianki Pop Up, umieszcza się wszędzie tam, gdzie mogą być zauważone przez potencjalnych klientów. Taka forma reklamy znajduje zastosowanie zarówno na imprezach branżowych, targach czy w miejscach publicznych takich jak centra handlowe czy uczelnie. Równie dobrze sprawdzają się rollupy, na których możliwe jest umieszczenie plakatów czy ulotek z dowolną grafiką promującą sklep.

Windery reklamowe – czy to skuteczna forma promocji?

W zależności od rodzaju produktów oferowanych w sklepie, dostępne są różne nośniki reklamy. Oprócz ścianek czy rollupów, równie praktyczne będą windery reklamowe, czyli tzw. flagi. Reklamowanie sklepu w outdoorze jest o tyle skuteczne, że pozwala być wszędzie tam, gdzie przebywają potencjalni klienci. Jeśli jest to sklep sportowy, to nośniki reklamy w postaci ścianek, rollupów czy flag można umieścić na imprezach plenerowych, w pobliżu siłowni lub sal gimnastycznych.

Więcej informacji o produktach reklamowych znajdziesz na stronie: adlove.pl, na której można bezpośrednio zamówić wybraną przez siebie ściankę czy winder. Ich zaletą jest możliwość stworzenia zindywidualizowanej grafiki, która będzie przedstawiać nazwę oraz logo sklepu.

Poprzedni artykułMarketing omnichannel i multichannel – co warto o nich wiedzieć?
Następny artykułWertykulatory do trawy. Co to jest wertykulator i do czego służy?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj