E-marketing proponuje szeroką gamę metod reklamowych do wyboru. Które z nich zasługują na szczególną uwagę?
Odpowiednio dobrana reklama internetowa pozwala na poprawę widoczności oraz popularności promowanej strony i jej oferty. W rezultacie właściciel danej strony może odczuć zwiększenie zysków już w krótkim czasie.
Aktualnie każdy dom mediowy zajmujący się e-marketingiem może zapewnić swoim klientom dostęp do szerokiej oferty różnorodnych form reklamy on-line. Co wybrać?
Reklama w wyszukiwarkach internetowych
To aktualnie jedna z najpopularniejszych metod reklamowych, która może być zastosowana do promocji praktycznie każdej strony WWW.
Reklama w wyszukiwarkach obejmuje dwie główne metody, a mianowicie są to kampanie reklamowe AdWords, obecnie Google Ads, a także SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych.
Za pomocą reklamy w wyszukiwarkach można poprawić widoczność strony WWW w wynikach wyszukiwania. Dobrze widzialna strona to więcej internautów, którzy decydują się na nią wejść!
Reklama w mediach społecznościowych
Bardzo dobrym wyborem będzie także social media marketing, czyli reklama w mediach społecznościowych.
Do tej kategorii zalicza się różnorodna reklama: Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, YouTube to tylko wybrane serwisy społecznościowe, na których może być ona realizowana.
Firma może zyskać już na samym założeniu swojego konta na takich portalach. Do dyspozycji są także reklamy płatne, na przykład Facebook Ads, które pozwalają na wyświetlanie przekazu reklamowego dopasowanej grupie docelowej.
Reklama graficzna w internecie
Nadal dużym powodzeniem cieszy się także reklama graficzna w internecie. Wspomagana przez nowoczesne technologie, na przykład Real Time Bidding (w skrócie RTB), umożliwia uzyskanie wysokiej skuteczności przy relatywnie niewielkim nakładzie środków.
Reklama graficzna to głównie różne bannery reklamowe, które można zobaczyć na stronach internetowych.
Zatem reklama internetowa to szeroki wachlarz metod promocji, których umiejętne wykorzystanie może przynieść doskonałe efekty – także bez konieczności ponoszenia bardzo wysokich wydatków!