Jakie możliwości daje Platforma Salesforce?

Platforma Salesforce jest obecnie najpopularniejszym na świecie systemem CRM. Co zadecydowało o jej sukcesie? Które funkcjonalności oferowane przez Platformę mogą przyczynić się do rozwoju Twojego przedsiębiorstwa? Oto kilka przykładów.

Automatyzacja wielu procesów wewnątrz firmy

Chociaż systemy CRM, zgodnie ze swoją nazwą, służą zarządzaniu relacjami z klientami, obecnie ich rola wykracza daleko poza ten obszar, czego najlepszym przykładem jest platforma Salesforce. Usprawnia ona obsługę klienta dzięki wielokanałowej komunikacji, wygodnej bazie wiedzy i automatyzacji procesów. To samo dotyczy obszaru sprzedaży, gdzie w dużej mierze zautomatyzowane procesy toczą się według jednolitych schematów. W marketingu Salesforce pozwala natomiast na prowadzenie wielokanałowych, spersonalizowanych kampanii i analizę ich wyników w czasie rzeczywistym. Pozostałe obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa mogą zostać dodatkowo zintegrowane z tym systemem CRM.

Szybkie wdrożenie

Z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw szczególnie korzystna bywa możliwość szybkiego wdrożenia tego narzędzia w oparciu o gotowe i sprawdzone rozwiązania. Taki projekt jest realizowany wedle ściśle określonego budżetu i da się go przeprowadzić w ciągu zaledwie kilku tygodni, co przyspiesza zwrot z inwestycji.

Nieograniczone możliwości rozwoju

Z kolei klienci o bardziej rozbudowanych potrzebach, przede wszystkim duże firmy i organizacje, mają do dyspozycji praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju Platformy Salesforce. Na polskim rynku zajmuje się tym doświadczona we wdrożeniach firma Craftware. Do dyspozycji użytkowników Platformy są rozwiązania szyte na miarę, adekwatne do ich celów biznesowych, jak również dodatkowe, bezpłatne i płatne rozszerzenia oraz aplikacje dostępne na AppExchange.

Wygodny dostęp i bezpieczeństwo

Platforma Salesforce działa w chmurze, co wiąże się z dodatkowymi korzyściami. Jedną z nich jest łatwy dostęp do informacji z dowolnego urządzenia i miejsca, przez całą dobę. Dane znajdujące się na zewnętrznych serwerach są doskonale zabezpieczone.

Wymierny zwrot z inwestycji

O przydatności Platformy Salesforce najlepiej świadczą jednak liczby. Firmy, które zdecydowały się na jej wdrożenie, osiągnęły w ciągu 5 lat zwrot z inwestycji wynoszący średnio 45%. Efektywność pracy zespołu zwiększa się natomiast przeciętnie o 29%.

Poprzedni artykułJak dbać o bramę skrzydłową?
Następny artykułGenerowanie leadów sprzedażowych jako sposób na zwiększenie obrotów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj